Informacje organizacyjne dla rodziców

 

  1. Wyprawka przedszkolaka:
  1. Buty zmienne, wygodne, aby dziecko umiało je sobie samodzielnie zdjąć i założyć (najlepiej na białej nie brudzącej podeszwie);
  2. Wygodna i przewiewna odzież oraz ubranie na zmianę (spodenki, majtki, koszulka);
  3. Chusteczki higieniczne w kartonowym pudełku;
  4. Pasta i szczoteczka do zębów (w terminie późniejszym-wskazanym przez wychowawcę);
  5. Strój sportowy na zajęcia sportowe w grupie.

*wyprawkę do zajęć plastyczno-technicznych zapewnia przedszkole ze środków własnych

  1. Prosimy czytać informacje zamieszczone na tablicach grupowych, tablicach informacyjnych, drzwiach oraz wysyłanych przez platformę e-przedszkole.
  2. Przedszkole czynne jest od godziny 6.30 do godziny 17.00.

Ze względu na zachowanie odpowiedniego rytmu dnia oraz organizacji zajęć w grupie dzieci należy przyprowadzać do godziny 8.20.

  1. Sporadyczne spóźnienia dziecka zgłaszamy do godziny 8.20. na adres e-mail: nieobecnosci@zspwysoka.pl.
  2. Prosimy pamiętać o obowiązku rejestracji wejścia i wyjścia dziecka za pomocą karty magnetycznej. Od momentu wprowadzenia elektronicznego systemu rejestracji wejść i wyjść nie ma obowiązku zgłaszania nieobecności dziecka w danym dniu.
  3. Godziny posiłków:
  1. Dzieci od 4 do 6 roku życia:

śniadanie 8.30-9.00, obiad 12.30-13.00, podwieczorek 14.30-15.00.

Dzieci korzystające jedynie ze śniadania i obiadu należy odebrać do godziny 13.00

  1. Dzieci 3 letnie:

śniadanie 8.30-9.00, obiad I danie 11.30-11.50, obiad II danie 14.00-14.20, podwieczorek 15.30-15.50

  1. Prosimy nie odbierać dzieci w trakcie trwającego leżakowania tj. między godziną 12.00 a 13.30
  2. W przypadku wystąpienia u dziecka choroby zakaźnej prosimy o powiadomienie przedszkola.
  3. Konsultacje z nauczycielami oraz specjalistami należy umawiać drogą mailową

Adresy e-mail do specjalistów:

pedagogprzedszkolny@zspwysoka.pl

psychologprzedszkolny@zspwysoka.pl

logopedaprzedszkolny@zspwysoka.pl

Adresy e-mail do nauczycieli zostaną podane przez wychowawcę indywidualnie w każdej grupie.

  1. Rodziców dzieci, które jeszcze nie rozstały się z pampersem prosimy o przyprowadzanie dziecka bez pieluszki, ale z większym zapasem rzeczy na zmianę.
  2. O zebraniach z wychowawcą grupy zostaną Państwo powiadomieni w terminie późniejszym.