Gminny Konkurs Plastyczny "Zabytki naszej gminy"

Gminny Konkurs Plastyczny „Zabytki naszej gminy”

Regulamin konkursu:    

1. Organizatorem konkursu są nauczyciele Szkoły Podstawowej im. Janusza Korczaka w Wysokiej:

Joanna Eljasińska, Bożena Pelc, Wiktoria Miaka.

               

2. Konkurs przeznaczony jest dla uczniów klas I-III oraz IV-VIII Szkół Podstawowych i Świetlic Profilaktycznych na terenie gminy Kobierzyce.

3. Celem konkursu jest

  • promowanie wśród dzieci malarstwa i rysunku jako formy wyrazu artystycznego;
  • znajdowanie i promowanie zabytków w swojej okolicy;
  • upowszechnianie wiedzy historycznej istotnej dla tożsamości lokalnej i narodowej;
  •  kształtowanie postaw obywatelskich i patriotycznych oraz kultywowanie wartości i ideałów;
  • wzbogacenie wiedzy historycznej.

4. Konkurs polega na uwiecznieniu zabytku znajdującego się na terenie gminy . Technika wykonania jest dowolna (malarstwo, rysunek). Praca płaska – nie powinna zawierać elementów przestrzennych. Format  pracy nie większy niż A3 (420 mm x 297 mm). Praca powinna być opisana: imię i nazwisko autora, klasa, szkoła lub imię i nazwisko autora i opiekuna oraz nazwa Świetlicy Profilaktycznej.

5. Prace należy złożyć do wyznaczonego koordynatora szkoły. Termin złożenia prac do organizatora do 05.11.2024 r.

6. Oceny prac dokonuje powołane przez organizatorów jury w składzie:

mgr Magdalena Kempińska –  nauczyciel techniki

mgr Małgorzata Aszkiełowicz - nauczyciel plastyki

mgr Edyta Jęchorek – kierownik świetlicy szkolnej

mgr Anna Olszak – wychowawca świetlicy szkolnej

 

7. Wszystkie prace otrzymają dyplomy, a trzy najwyżej ocenione w danej kategorii wiekowej nagrody ufundowane przez Radę Rodziców.

 

8. Ocenie będzie podlegać:

oryginalność pomysłów, strona artystyczna pracy, estetyka, zgodność z regulaminem.

 

9. O rozstrzygnięciu konkursu Laureaci zostaną poinformowani poprzez wiadomość e-mail skierowaną do placówki.

Wyniki  konkursu zostaną opublikowane na stronie internetowej SP im. Janusza Korczaka w Wysokiej.

 

10. Wszystkie prace zostaną zaprezentowane na wystawie pokonkursowej oraz stronie internetowej SP w Wysokiej

11. Przystąpienie do konkursu jest równoznaczne z akceptacją treści niniejszego regulaminu i wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych uczestników konkursu oraz wykorzystanie prac do ich upublicznienia (zał. nr 1).

12. Przez podanie danych osobowych prawni opiekunowie dziecka wyrażają zgodę na ujawnienie tych danych podczas ogłoszenia wyników konkursu, również na stronie internetowej organizatora.

13. Organizatorzy konkursu zastrzegają sobie prawo publikowania prac konkursowych. Nadesłane prace plastyczne przechodzą na własność Organizatorów.

 

 

Załącznik nr 1

Zgoda na przetwarzanie danych osobowych uczestnika Gminnego Konkursu Plastycznego „Zabytki naszej gminy”

 

* Wyrażam zgodę    * Nie wyrażam zgody   na przetwarzanie danych osobowych mojego dziecka 

……………………………………….....................................................................................................................imię i nazwisko uczestnika 

 

przez Zespół Szkolno – Przedszkolny w Wysokiej ul. Chabrowa 99, 52-200 Wysoka w celu organizacji  i przeprowadzenia  Gminnego Konkursu Plastycznego „Zabytki naszej gminy” zgodnie z art. art. 6 ust. 1 lit. a) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) oraz Ustawie z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

Podanie danych jest dobrowolne, jednakże odmowa ich podania jest równoznaczna z brakiem możliwości udziału w konkursie. Podającym dane przysługuje prawo do wglądu i poprawiania swoich danych. Administratorem danych osobowych jest  Zespół Szkolno – Przedszkolny w Wysokiej, ul. Chabrowa 99, 52-200 Wysoka. Administrator danych zapewnia ochronę podanych danych osobowych. Dane osobowe będą przekazywane wyłącznie podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na podstawie przepisów prawa lub na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych w oparciu o wyrażone zgody.

 

* Wyrażam zgodę   * Nie wyrażam zgody  na nieodpłatne wykorzystanie wizerunku mojego dziecka w Gminnym Konkursie Plastycznym „Zabytki naszej gminy”.

Niniejsza zgoda dotyczy wykorzystania wizerunku poprzez zamieszczenie fotografii, filmów lub nagrań,  danych osobowych w zakresie imienia, nazwiska oraz miejsca nauki uczestnika konkursu    w  publikacji na stronie internetowej Szkoły Podstawowej w Wysokiej oraz  w biuletynie samorządowym „MOJA GMINA – MOJA WIEŚ”.

 

*  Akceptuję regulamin konkursu.

 

 

 

 

………………….…………………………………

Data i podpis rodzica/opiekuna prawnego

 

 

ZałącznikRozmiar
Plik gminny_konkurs_plastyczny.docx20.93 KB